Starter

10

Czasem mniej znaczy więcej. Przy treningu metodą 10-20-30 biegasz mniej, ale masz spore szanse na nowy rekord na 5 km.

12

Posiłek regeneracyjny może być dużo smaczniejszy niż Ci się wydaje. Sprawdź, czy masz w swojej lodówce ananasy.

14

Zagadka: co jest lepsze dla Twoich piszczeli – wolne czy szybkie bieganie? Odpowiedź może zaskoczyć.

16

Połowa ludzi, którzy uprawiają bieganie, nie potrzebuje tego sprzętu, ale druga część nie wyobraża sobie bez niego pokonania szybko choćby jednego kilometra.

22

Niektórzy mówią, że bankierzy są bez serca. Aneta Kocemba jest kompletnym zaprzeczeniem tej opinii.

Tematy numeru

26

Obóz biegowy RW to szansa na zdobycie planu, dzięki któremu możesz biegać szybciej, dalej i z mniejszym brzuchem. Zobacz, z jakich elementów składa się ten przepis.

34

Czasem masz na trening aż 2 godziny, ale niekiedy trudno Ci wygospodarwoać choćby 10 minut. Tu znajdziesz najlepsze treningi na 2 godziny, na 10 minut i każdy przedział czasowy pomiędzy.

38

Justyna Święty-Ersetic: Dwa medale olimpijskie nie zaspokoiły jeszcze głodu sukcesów mistrzyni Europy na 400 metrów. Ale do tego trzeba będzie anielskiej cierpliwości i diabelsko ciężkiego treningu.

46

Izotoniki i żele są z biegaczami stosunkowo od niedawna. Wcześniej próbowano pomagać sobie na trasie brandy i strychniną. Nie zawsze z dobrym skutkiem.

52

Każdy biegacz lubi takie dni, kiedy kompletnie nie musi myśleć o ilości spożywanych kalorii. Warto wtedy pomyśleć o tych 4 przepisach na przepyszne dania.

56

Mówi się, że organizm człowieka został zaprojektowany do tego, by biegać. Istnieje sporo przesłanek, które temu przeczą.

60

10 kroków, które doprowadziły Eliuda Kipchoge do pokonania maratonu w czasie poniżej 2 godzin.

65

Test butów jesień 2021: 16 najnowszych i najszybszych modeli biegowych butów na zawody i do treningu na asfalcie oraz w terenie.

Trener RW

76

Zegarek nie jest jedynym narzędziem, które pokaże Ci, w jakiej jesteś formie. Oto kilka innych sposobów na sprawdzanie postępów.

80

Szybkie dobrego początki, czyli trening, w którym to na początku dajesz z siebie wszystko, co najlepsze.

82

Sprawdź, czy złapiesz kontuzję. Prosty test da Ci odpowiedź w kilka sekund. Ale przyszłość ma to do siebie, że możesz ją zmienić.

85

Czy naprawdę musisz uzupełniać swoją dietę suplementami?