[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Czy jesteś nałogowcem?

Wzruszamy ramionami, kiedy nazywają nas nałogowcami. Ale warto wiedzieć, gdzie przebiega granica między zaangażowaniem a obsesją. Sprawdź, czy Twoje hobby nie doprowadzi Cię do punktu, w którym będzie zagrażać Twojemu zdrowiu.
Rys. Rodale

Główny powód, dla którego biegam, to:

A. Bieganie sprawia, że czuję się dobrze. 1 pkt

B. Bieganie pomaga spalać kalorie. 2 pkt

C. W bieganiu chodzi o współzawodnictwo i wyniki. 3 pkt

D. Bieganie to intensywny wysiłek. Muszę ciągle sprawdzać granice mojej wytrzymałości. 4 pkt

 

Kiedy biegam, to głównie myślę o:

A. O niczym szczególnym, po prostu pozwalam swoim myślom płynąć. 1 pkt

B. O planie ćwiczeń na cały tydzień. 2 pkt

C. Czy biegam wystarczająco szybko i wystarczająco długo. 3 pkt

D. O moich niedociągnięciach i sposobach na intensywniejszy trening. 4 pkt KIEDY

 

Mam kiepski dzień:

A. Odpuszczam sobie bieganie, moje ciało potrzebuje odpoczynku. 1 pkt

B. Biegam, nie mogę tracić dnia. 2 pkt

C. Biegam. Mam ściśle zaplanowany tygodniowy trening i muszę przebiec wyznaczoną liczbę kilometrów. 1 pkt

D. Biegam. Myślę, że to mnie wzmacnia i pozwala mi poczuć się lepiej. 1 pkt

 

Chciałem pobić osobisty rekord, ale nie udało się:

A. Jestem niezadowolony, ale nie uważam tego za katastrofę. 1 pkt

B. Zapisuję się na następny maraton. 2 pkt

C. Przez cały czas jestem na siebie wściekły. 3 pkt

D. Natychmiast układam sobie jeszcze intensywniejszy plan treningu. 4 pkt

 

Po zawodach:

A. Rozkoszuję się fantastycznym samopoczuciem. 1 pkt

B. Jestem zbyt wyczerpany, aby o czymś myśleć. 2 pkt

C. Natychmiast sprawdzam międzyczasy, aby ocenić, czy to był dobry bieg. 3 pkt

D. Zwykle już planuję następny trening. 4 pkt

 

Kiedy podczas biegu wyprzeda mnie inny biegacz:

A. Nie zwracam na to uwagi. 1 pkt

B. Wkurza mnie to, czuję się gorszy. 2 pkt

C. Próbuję go dogonić. 3 pkt

D. Traktuję to jako wskazówkę, że powinienem popracować nad szybkością. 4 pkt 

1 2
STRONA 1 z 2

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij